Anmälan görs individuellt eller i lag. Ett (1) lag kan bestå av max 5 deltagare. Lagdeltagare inom samma lag kan delta i olika distanser/klasser.
Om du vill anmäla många personer samtidigt, ladda ner vår Excel-mall som du hittar på anmälningssidan.
Kontakta oss på kansli@blodomloppet.se om du vill anmäla fler än 20 deltagare.
Blodgivargåvan delas ut i anvisat tält i Terrassparken efter loppet.
Eventuella överdragskläder kan lämnas vid start och hämtas vid målgång. Arrangören tar dock inget ansvar för lämnade ägodelar.
Nummerlappsutdelning på Tavlan söndag 12 maj mellan kl.18-20 eller i Terrassparken 13 maj från kl.16. Tänk på att det kan vara kö vid utlämning så kom i god tid innan start.
Det finns inte omklädningsmöjligheter i anslutning till arrangemanget. Ombyte sker med fördel utomhus.
Toalett hålls öppen på badplatsen vid Lilla Le som passeras vid promenad från parkeringen till Terrassparken. Toalettvagn i Terrassparken.
För parkering hänvisas i första hand till den större asfalterade parkeringen innan badplatsen vid Lilla Le. Skyltning kommer att finnas från Storgatan
Du som ingår i ett lag kan hämta ut en picknickkasse i anvisat tält i Terrassparken efter loppet.
Håll avstånd i köer. Ta hand om eventuellt skräp.
Du som deltagare i ett av våra lopp erhåller en t-shirt, nummerlapp, medalj, gåva till blodgivare. Du som ingår i ett lag kan hämta ut en picknickkasse efter målgång eller använda ditt picknickkort (gäller enbart Blodomloppet på distans).
Sjukvårds tält kommer att finnas i Terrassparken.
Uppvärmning kommer att hållas av Friskis & Svettis innan start för Lilla Blodomloppet samt 5 & 10 km.
Vattenstation efter ca 2,8 km respektive 8 km.