Anmälan görs individuellt eller i lag. Ett (1) lag kan bestå av max 5 deltagare. Lagdeltagare inom samma lag kan delta i olika distanser/klasser.
Om du vill anmäla många personer samtidigt, ladda ner vår Excel-mall som du hittar på anmälningssidan.
Kontakta oss på kansli@blodomloppet.se om du vill anmäla fler än 20 deltagare.
Blodgivargåvan delas ut i anvisat tält i Terrassparken efter loppet.
Eventuella överdragskläder kan lämnas vid start och hämtas vid målgång. Arrangören tar dock inget ansvar för lämnade ägodelar.
Vi återkommer med info om tider för nummerlappsutdelning längre fram.
Det finns inte omklädningsmöjligheter i anslutning till arrangemanget. Ombyte sker med fördel utomhus.
Toalett hålls öppen på badplatsen vid Lilla Le som passeras vid promenad från parkeringen till Terrassparken. Toalettvagn i Terrassparken.
För parkering hänvisas i första hand till den större asfalterade parkeringen innan badplatsen vid Lilla Le. Skyltning kommer att finnas från Storgatan
Du som ingår i ett lag kan hämta ut en picknickkasse i anvisat tält i Terrassparken efter loppet.
Håll avstånd i köer. Ta hand om eventuellt skräp.
Du som deltagare i ett av våra lopp erhåller en t-shirt, nummerlapp, medalj, gåva till blodgivare. Du som ingår i ett lag kan hämta ut en picknickkasse efter målgång eller använda ditt picknickkort (gäller enbart Blodomloppet på distans).
Sjukvårds tält kommer att finnas i Terrassparken.
Uppvärmning kommer att hållas av Friskis & Svettis innan start för Lilla Blodomloppet samt 5 & 10 km.
Vattenstation efter ca 2,8 km respektive 8 km.