NeH och Blodomloppet har nu i 6 år samarbetat och med de goda resultaten har parterna valt att förlänga samarbetet med 3 år.
NeH, som är huvudpartner till Blodomloppet, kommer fortsättningsvis att leverera alla produkter samt ansvara för all logistik kring evenemangen gällande exponeringsmaterial och picknickkasse. Utvecklingen på Blodomloppet är fortsatt mycket positiv med över 100 000 deltagare per år.
– Att ha fått vara en del och bidra till detta viktiga evenemang och sett hur det växt starkt under de 6 gångna åren gör oss mycket motiverade att fortsätta arbeta med Blodomloppet för fortsatt utveckling. Blodomloppet är ett initiativ som driver blodgivning och stimulerar till rörelse, två viktiga saker för god hälsa som NeH vill stötta, säger Fredrik Jacobsson, försäljningschef på NeH.
NeH är en av Nordens ledande leverantörer av profilprodukter och varumärkesupplevelser som hjälper sina kunder att öka sin försäljning och stärka sina varumärken. Med kundernas behov i fokus kombinerar NeH sin kunskap inom profilprodukter och evenemang med ett starkt engagemang och intresse för att ständigt utveckla nya kreativa och kostnadseffektiva produkter och tjänster.
– Vi är mycket glada för samarbetet med NeH som varit med och utvecklat Blodomloppet på flera plan under många år. Det är därför fantastiskt positivt att vi får ytterligare minst 3 år tillsammans med NeH, säger Tomas Hoszek, ordförande Blodomloppet Sverige.
NeH etablerades 1964 och har idag verksamhet i Sverige, Danmark, och Norge, ca 60 anställda och en omsättning på ca 200 miljoner SEK.