Blodomloppet och Get a Newsletter krokar arm för att uppmärksamma den livsviktiga blodgivningen

Blodomloppet och Get a Newsletter har sedan 2016 samarbetat för att nå ut med budskapet om hur viktigt det är att ge blod. Båda parter är oerhört glada över samarbetet och det var från båda håll en självklarhet att förlänga samarbetet.

Av Blodomloppet
06 december 2023
Twitter Facebook

Blodomloppet och Get a Newsletter har sedan 2016 samarbetat för att nå ut med budskapet om hur viktigt det är att ge blod. Båda parter är oerhört glada över samarbetet och det var från båda håll en självklarhet att förlänga samarbetet.

“För att få fler blodgivare och deltagare till Blodomloppet är det viktigt att de når ut med sin kommunikation och kan på så sätt inspirera till ett hälsosammare liv. Nyhetsbrev är en väldigt bra kanal för nå ut till alla människor i alla åldrar. De flesta har i dagens samhälle en e-postadress. Att nå ut med information och få fler blodgivare är jätteviktigt och kan i slutändan handla om liv och död. Ingen går säker från att någon i ens närhet eller att man själv i framtiden behöver blod för att klara ett trauma eller sjukdom. Därför är det en självklarhet att fortsätta vara en del av att hjälpa Blodomloppet uppmärksamma behovet av blodgivning”, säger Martin Zimmerman, grundare för Get a Newsletter.

Get a Newsletter kommer att erbjuda både medarbetare och användare att delta i löparfesten.

Att nå ut med information och få fler blodgivare är jätteviktigt och kan i slutändan handla om liv och död

Båda parter har en gemensam vision att fortsätta samarbeta under många år framåt.

Vi är både glada och tacksamma för att Get a Newsletter både uppmärksammar den livsviktiga blodgivningen, men också stöttar föreningen som jobbar för att öka antalet deltagare och blodgivare genom det här långsiktiga samarbetet”, säger Tomas Hoszek, ordförande Blodomloppet Sverige.

Fakta om Get a Newsletter

Get a Newsletter är den självklara tjänsten för nyhetsbrev bland företag i Sverige. Med användare, relationsbyggande försäljning och användarvänlighet i fokus får du en tjänst som säkerställer att du gör rätt saker och uppnår maximala resultat – med minsta möjliga ansträngning. Från 2007 till idag har över 60 000 användare använt tjänsten. Gå in på www.getanewsletter.com för att läsa mer.