Anmälan - Blodomloppet 2025

Anmälan

Stora anmälningar
För att underlätta stora anmälningar rekommenderar vi att ni använder er av vår utskrivbara anmälningsmall för arbetsplatser. Denna kan ni efter ifyllnad kan använda er av för att fylla i excelarket som finns på anmälningssidan. För stora företag eller organisationer finns möjlighet att få en kundsida i anmälningssystemet där man fritt kan administrera sina anställdas anmälningar fram till ett förutbestämt datum (kontakta kansli@blodomloppet.se). Det går också att skapa rabattkoder vars användning faktureras samlat i efterhand. Kontakta umea@blodomloppet.se för mer information.

_________________________________________________________

BLODOMLOPPET PÅ DISTANS SVERIGE 

Om du anmäler dig till Blodomloppet på distans bestämmer du själv när och var du springer under perioden maj till september. Ditt startpaket med tröja, nummerlapp och medalj kommer i brevlådan inom ca två veckor efter slutförd anmälan, dock tidigast i mitten av maj. Anmälningslänk till Blodomloppet på distans.

Så här anmäler du dig till Blodomloppet:

  • Du kan delta i Blodomloppet på plats eller på distans. Vi erbjuder följande distanser: 10 km löpning, 5 km promenad/löpning, Lilla Blodomloppet (0-12 år), Specialomloppet.
  • Anmälan görs individuellt eller i lag. Ett (1) lag kan består av 5 deltagare. Lagdeltagare kan delta i olika distanser/klasser.
  • Ange information i Steg 1 till kontaktpersonen för anmälan och i Steg 2 för deltagare.
  • Om du vill anmäla många personer samtidigt, ladda ner vår Excel-mall (klicka för att ladda ner) du sedan kan importera i anmälningssystemet (Steg 3).
  • Kontakta oss på kansli@blodomloppet.se om du vill anmäla fler än 50 deltagare.

Du som deltagare i ett av våra lopp erhåller en t-shirt, nummerlapp, medalj, gåva till blodgivare. Du som ingår i ett lag kan hämta ut en picknickkasse efter målgång eller använda ditt picknickkort (gäller enbart Blodomloppet på distans).

Du hittar fler frågor och svar under Om Blodomloppet – FAQ – Frågor och svar.