Borlänge 27 maj

Frågor och svar

Här finns svar på de vanligaste frågorna om Blodomloppet Borlänge.

Anmälningsavgift: 1/1 – 13/2 = 220 kr/1 100 kr (lag)
14/2 – 17/5 = 250 kr/1 250 kr (lag)
18/5 – 27/5 = 350 kr endast individuell efteranmälan

FAQ
Start/mål/arenaområdet är beläget bredvid Maserhallen i Borlänge.
Sista anmälningsdag individuell: 24/5
Sista anmälningsdag lag: 17/5
Efteranmälan möjlig på tävlingsdagen fram till kl 17.00. Kostnad 350:-. Kort eller swish betalning föredras.
Parkering finns i nära anslutning till arenan. Vid Hagaskolan samt norr om arenan. Följ pilar och hänvisningar från funktionärer. Var ute i god tid!
Duschmöjligheter finns på Maserhallen, 200 meter från arenaområdet.
Toaletter finns på arenaområdet.
Medaljer hämtas i separat tält efter målgång.
En nyhet för i år är att deltagare i 10km löpning följer en röd linje i backen hela sträckan samt att en förvarningsportal kommer finnas 500 meter före mål.
Då det är många deltagare ber vi er vara ute i god tid till efteranmälan samt nummerlappsuthämtning.
Efteranmälan och nummerlappsuthämtning möjlig från kl 15.00 på arenaområdet. Swish eller kontant betalning.
Anmälan och nummerlappsuthämtning är möjlig helgen innan evenemanget 25-26/5 på ICA MAXI Borlänge.
Våra yngre deltagare kan välja på 2 sträckor i Lilla blodomloppet, 600 meter och 1300 meter. Banan och medalj väntar vid målgång.
Start Lilla Blodomloppet 1300m: 17.00
Start Lilla Blodomloppet 600m: 17.15
Start promenad: 17,45
Start 5 km löpning: 18.00
Start 10 km löpning: 18.00

Kontaktperson: Thobias Olsson Berglind, 0704073373, thobias@beatthemountain.se

 


Grundare

Huvudsponsorer

Nationell sponsor